Produk Pencuci Muka Terbaik Untuk Lelaki Dari Nanowhite

Produk Pencuci Muka Terbaik Untuk Lelaki Dari Nanowhite l Mempunyai kulit yang bebas dari jerawat dan tidak berminyak ibarat satu keperluan sekarang ni, samada lelaki atau perempuan. Tapi fokus utama aku nak bercerita pasal lelaki yang ada masalah dengan kulit sensitif, berjerawat, berminyak, kering dan sebagainya. Dari dulu lagi aku cari produk kulit muka untuk lelaki yang betul-betul bagus dan berkesan dari segi kualiti dan kesesuaian pada kulit, tapi susah nak jumpa.

Kalau produk untuk perempuan, berlambak di pasaran. Dari produk murah yang jenis timbang kilo sampai semahal-mahal produk Mary Kay, SK2 dan Bio Essence. Banyak kali jugak la guna produk penjagaan kulit muka sejak dari zaman sekolah lagi tapi hasilnya tak seperti yang diharapkan. Produk dah macam maskulin tapi bau dan teksturnya lain sikit, mungkin tak sesuai dengan kulit.

Produk penjagaan muka lelaki dari Nanowhite..terbaik bagi aku.

Yang bestnya, sekarang ni dah banyak produk penjagaan muka untuk lelaki. Pergi je ke Watson, Guardian even kat Giant (section cosmetic), produk pencuci muka untuk lelaki dah penuh. Yang bestnya, aku dah jumpa produk pencuci muka terbaik dan sesuai dengan kulit muka aku sekarang iaitu produk Nanowhite For Men.

3 Produk Penjagaan Muka Lelaki Dari Nanowhite

Produk penjagaan muka untuk lelaki dari Nano White ini ada 3 jenis iaitu Nano White Men Exfoliating Scrub Cleanser, Nano White Men Brightening Foam Cleanser dan Nano White Men Oil Control Clay Cleanser. Dan ketiga-tiga produk Nano White Men ini ada dalam koleksi pencuci muka aku. Setakat ini, inilah produk yang ok dan sangat sesuai dengan kulit muka aku jika dibandingkan dengan produk penjagaan muka yang lain. 

Bau pencuci muka ni wangi, berbeza dengan sesetengah produk tu ada bau yang tengik. Perbezaan paling ketara bila aku cuci muka dan selepas dibilas dengan air, tidak ada kesan melekit pada muka. Sebelum ni, pakai produk jenama XXXX, bila muka dilap dengan tuala atau tisu, mulalah nampak kesan-kesan putih yang melekat pada bahagian muka. Bila benda tu kering, lagilah rasa tak selesa dan pedih. Aku pakai dalam tempoh 2-3 bulan dan boleh nampak kesan kecerahan pada muka dan dah tak berminyak lagi. 

Nanowhite Men Brightening Foam Cleanser


Yang ni namanya Nanowhite Men brightening foam cleanser atau pembersih berbuih mencerah. Pencuci muka yang aku selalu guna dan selepas guna...perghh kulit rasa licin dan cerah. Bahan berbuih yang terkandung dalam pencuci muka ini akan masuk ke dalam pores untuk membersihkan dan menyahtoksik serta mejadikan kulit bersih dan cerah.

Cara menggunakannya.
Sapukan pembersih yang mencerahkan ini pada muka yang lembap dan leher. Kemudian, bilas dan lap kering. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Nanowhite Men Oil Control Clay Cleanser


Yang ni pulak Nanowhite Men oil control clay cleanser yang mana berfungsi untuk menyerap minyak yang berlebihan pada kulit muka tanpa mengeringkan kulit. Secara tak langsung, menjadikan kulit muka kelihatan berseri dan sihat. 

Cara menggunakannya.
Sapukan pembersih yang menyerap minyak ini pada muka yang lembap dan leher. Kemudian, urut perlahan-lahan. Selepas itu, bilas dan keringkan. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Nanowhite Men Exfoliating Scrub Cleanser


Selain pencuci muka, kena ada scrub. Tapi jangan pakai hari-hari takut nanti kulit jadi kering. Tekstur scrub lebih kasar daripada pencuci muka. Elakkan pakai setiap hari takut merengsakan kulit, kecuali memang dia ada label kata sesuai untuk kegunaan setiap hari. Fungsi Nanowhite Men exfoliating scrub cleanser ini adalah untuk menghilangkan sel-sel kulit mati dan membuka liang menjadikan kulit lebih cerah dan sihat.

Cara menggunakannya.
Sapu pada muka yang lembap dan leher. Kemudian, urut perlahan-lahan. Urut lembut untuk membersihkan kotoran dan bilas. Rumusan yang lembut dan sesuiat diguna kerap. Untuk kulit tidak bermaya.

Tips yang sangat mudah untuk dapat kulit yang sihat, jangan sesekali malas untuk basuh muka. Apa pun, pilih produk kecantikan terbaik untuk kulit korang sendiri. Kalau dah jumpa jenama kecantikan kulit terbaik, then stick dengan itu. 

Post a Comment

2 Comments

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.