Contoh Soalan MUET Listening Test Lengkap Dengan Audio Dan Jawapan

Contoh Soalan MUET Listening Test Lengkap Dengan Audio Dan Jawapan l Dalam peperiksaan MUET terdapat empat komponen iaitu speaking, reading dan writing termasuk listening. Bagi komponen Listening, ianya sedikit susah jika dibandingkan dengan komponen lain dimana anda perlu fokus dan faham setiap maklumat yang disampaikan melalui audio yang diperdengarkan kepada semua calon.

Setiap calon MUET perlu menjawab soalan berdasarkan yang di dengari melalui suara rakaman. Pastikan jawapan yang diisi adalah tepat sama seperti suara rakaman.

Contoh Soalan MUET Listening Test Lengkap Dengan Audio Dan Jawapan


Berikut dikongsikan  contoh soalan MUET untuk komponen listening lengkap dengan audio dan jawapan yang anda boleh jadikan sebagai latihan sebelum menduduki peperiksaan MUET nanti.

Disarankan anda membuka New Tab untuk mendengar audio dan membaca kertas soalan. Kertas soalan boleh dibesarkan untuk nampak lebih jelas.














Post a Comment

1 Comments

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.