Jumlah Terkumpul RM551.82 Hasil Daripada ShopBack

Jumlah Terkumpul RM551.82 Hasil Daripada ShopBack l Siapa yang rajin beli barang online melalui laman web seperti Lazada atau Zalora, nak dapatkan cashback seperti yang aku dapat ni, boleh daftar melalui link ini https://www.shopback.my/?raf=Pkzxcc . Klik je link yang diberikan dan terus daftar. Ini bukan scammer, tak ada bayaran yang dikenakan..semuanya percuma. 

Hasil daripada shopping di Lazada..dapat balik duit..hehe

Yang tak tahu menahu lagi pasal Shopback ni, bolehlah buat sedikit ulang kaji ye dengan baca artikel yang telah ditulis sebelum ni. Lepas korang baca, gerenti mesti menyesal sebab tak daftar ShopBack ni awal-awal lagi. Kalau tak, mesti earning cashback korang dah beratus-ratus masuk dalam akaun hasil daripada shopping.

Ehhh..kenapa shopping dapat balik duit? Biasanya, kita beli barang, bayar dengan duit dan dapat barang. Tapi dengan ShopBack ni, beli barang, bayar dengan duit dan dapat barang serta duit sekali. Dan cashback yang dibagi pun agak tinggi. Nak tahu lebih lanjut, baca dulu artikel kat bawah ni ye :


Macam Mana Nak Guna ShopBack?


Disini ada diterangkan secara ringkas.

1. Login masuk account Lazada anda (jika nak beli barang di Lazada).

2. Kemudian masuk ke website ShopBack ini (daftar dulu kat sini https://www.shopback.my/?raf=Pkzxcc). Login account ShopBack anda.

3. Kemudian klik pada kedai (store) lazada atau search nama kedai yang anda cari - kemudian klik pada nya.

4. Akan keluar pop-up... klik pada SHOP NOW pada pop-up. Kemudian anda akan dibawa ke new window / new tab ke kedai yang anda nak dapatkan cashback tu. Contoh Lazada.

5. Silalah beli belah pada window / tab itu... jangan guna tab window lazada yang anda login account lazada anda sebelum itu. Nanti cookie system tak sync, tak dapat pula cashback. Tapi gunakan tab window baru hasil dari pop-up website cashback itu.

Banyak stores yang boleh dapat cashback dari website ini, bukan setakat Lazada, Aliexpress, Foodpanda, Groupon, Agoda dan entah apa lagi, beribu lah. UBER pun ada, korang boleh dapat cashback guna ni kalau selalu guna UBER.

Enjoy online shopping... jadilah pengguna bijak.

Post a Comment

2 Comments

  1. Syoklah kalau gitu, dah la barang online kebanyakan murah2, lepastu boleh dapat cash back balik duit, fuh.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.