Romano Deodorant Spray : Haruman Untuk Lelaki Masa Kini Pikat Wanita

Romano Deodorant Spray : Haruman Untuk Lelaki Masa Kini Pikat Wanita l Kalau korang sebagai lelaki dan masih lagi single, pernah tak terfikir kenapa perempuan susah nak terpikat dengan diri korang? Sekarang ni setakat nak mengorat dan usha perempuan guna ayat pick up line , rasanya perempuan tak tergoda dah. Jangan risau, jangan bimbang kalau masih lagi belum berpunya. Meh aku kongsi satu rahsia untuk pikat perempuan. 

Benda ni mudah je tapi sering diabaikan. Perkara pertama yang paling penting untuk pikat wanita ialah kena check balik penampilan diri. Zaman sekarang ni zaman lelaki jaga penampilan diri, luaran dan dalaman. Kebanyakkan lelaki fokus pada luaran sahaja. Baju dah cantik dan stylish, tapi kalau dalaman tak jaga dengan badan berbau, perempuan mana yang nak masuk dekat bro?

Romano Deodorant Spray, dah ada dalam koleksi aku. Korang pulak bila?

Sebab tu, aku sebagai lelaki, nak cadang dekat korang jaga penampilan dalaman diri dan jadi lelaki maskulin dengan pakai Deodorant Spray daripada Romano. Memang terbaik untuk lelaki sebab Romano Deodorant Spray ni  mempunyai wangian maskulin yang mampu menarik perhatian wanita. Tak kiralah korang sesibuk mana pun, pakai deodorant ni hanya dengan 2 3 kali semburan, wangian dan kesegeran berpanjangan selama 24 jam. Yang penting bau badan berkurang dan ramai perempuan mula nak dekat dengan korang.

Romano Deodorant Spray : 4 Variasi Wangian Yang Berbeza 

Untuk maintain penampilan diri supaya sentiasa wangi dan segar, aku sarankan korang guna Semburan Deodorant Romano yang didatangkan dengan 4 variasi wangian yang berbeza. Yang pasti, setiap variasi menjaminkan keharuman yang berbeza tetapi tetap mengekalkan kesegaran sehingga 24 jam. Dengan kandungan antibakteria, sudah pasti ianya dapat melindungi kawasan ketiak korang daripada bakteria dan menghalang pembentukan bau badan yang mampu menggugat keyakinan korang untuk memikat wanita.

Romano Prestige

Romano Prestige merupakan semburan yang paling aku suka dan guna setiap hari. Wangi giler! Ianya dibuat daripada campuran black pepper, Citrus, Lavender dan Sage. Bauan ni sesuai untuk lelaki yang sofistikated dan berpengaruh dan gerenti mampu menarik perhatian perempuan yang lalu lalang untuk kenal korang. 

Romano Metro Pulse

Romano Metro Pulse pun feveret aku jugak sebab ada adunan Citrusy dan Aqueous yang menyegarkan, dicampur bersama Pudina dan Sage yang menyamankan serta diakhiri dengan kehangantan Woody. Segar dan provokatif, haruman ini sempurna untuk lelaki urban yang bersemangat tinggi. Kalau korang suka yang ni, kita geng!

Romano Urban Attitude

Romano Urban Attitude ni haruman yang menggunakan Lavender dan perahan Lemon dan ianya bau buah-buahan serta sesuai untuk lelaki yang suka menyerlahkan personaliti. Korang perlu cuba semburan ni.

Romano Classic

Romano Classic ni campuran minyak daripada pokok nilam dan cendana. Bau yang terhasil pada aku ada bauan semula jadi. Ianya didatangkan dalam botol berwarna hijau. Romano Classic ni sesuai untuk lelaki moden masa kini.

Korang nak pikat wanita kan? So, jangan lupa tau dapatkan di pasaraya yang berhampiran . Dah la wangiannya best, harga pun murah pulak tu. Romano Deodorant Spray 150ml dijual pada harga RM14.90 dan boleh didapati di semua farmasi dan pasaraya terkemuka seluruh Malaysia. Tunggu apa, dapatkan sekarang!

Post a Comment

1 Comments

  1. Memang sedap bau deodorant ni. Tak macam jenama deodorat XXX. Macam bau nanah. Rasa nak muntah bila terhidu.

    -Diari Mummy Muhaimin-

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.