Drama Korea Mr.Queen Full Episode 1 Hingga Episode 20

Drama Korea Mr.Queen Full Episode 1 Hingga Episode 20 l Pernah terbayang tak macam mana roh lelaki diami tubuh wanita? Jadi makin gedik, atau macho? Kalau nak tahu, jangan lupa tonton drama terbaru ini, Mr Queen, drama korea terbaru dari TVN ini. Mr Queen berkisarkan tentang seorang lelaki dari masa depan dengan rohnya terperangkap dan mendiami tubuh seorang pemaisuri di zaman Joseon. Drama ini bertemakan gabungan sejarah, dan disuntik dengan elemen komedi romantik.

Drama ini dibarisi oleh pelakon utama Shin Hye Sun, Kim Jung Hyun, Bae Jong Ok dan Kim Tae Woo.

Sinopsis Ringkas Drama Korea Mr Queen Full Episode 1 Hingga Episode 20


Jang Bong Hwan (Choi Jin Hyuk) bekerja sebagai seorang tukang masak di Rumah Biru. Suatu hari, dia terkejut apabila dirinya berada dalam badan Permaisuri Kim So Yong (Shin Hye Sun). Raja Cheoljong, suami Permaisuri So Yong pula bersikap sebagai seorang tokoh yang lemah lembut dan mudah didekati. Namun, tanpa pengetahuan sesiapa, dia sebenarnya mempunyai kekuatan tersendiri.

Kehidupan di dalam istana sentiasa akan ada konfliknya. Mr. Queen juga menampilkan watak antagonis, iaitu Permaisuri Sunwon (Bae Jong Ok) dan Kim Jwa Geun (Kim Tae Woo). Permaisuri Suwon berkuasa penuh selepas kematian Raja Sunjo, manakala adiknya Jwa Geun adalah seorang yang sangat bercita-cita besar untuk memiliki kuasa di dalam istana.

Apakah yang akan berlaku di dalam istana apabila Permaisuri So Yong sebenarnya bukanlah Permaisuri So Yong? Bagaimanakah seorang lelaki pada zaman moden akan meneruskan kehidupannya di dalam badan seorang permaisuri di zaman Joseon? Adakah dia akan terjebak di dalam konflik dalaman istana? 

Drama Korea Mr.Queen Full Episode 1 Hingga Episode 20





















Mr Queen Episode 20

Episode yang seterusnya akan dikemaskini pada setiap hari Ahad/Isnin. Selamat menonton :)

Post a Comment

0 Comments