Koleksi Resepi Sandwich Yang Sesuai Dijadikan Sarapan

Koleksi Resepi Sandwich Yang Sesuai Dijadikan Sarapan l Kadang-kadang nak sediakan sarapan pagi yang membuka selera untuk keluarga bukan benda yang mudah. Takkan la hari-hari nak masak nasi goreng. Jemu jugak. Akhirnya jalan mudah, bawak anak-anak makan sarapan pagi kat luar. Menu yang dipesan nasi lemak dengan roti canai.  Terlebih makan bertambah kolestrol dalam badan. Untuk mak dan ibu, kesihatan keluarga kena la diutamakan terutamanya dalam bab pemakanan. Apa kata, untuk sarapan pagi, cuba tukar menu yang biasa kita masak kepada menu yang lebih sihat. Contoh, sarapan dengan koleksi pelbagai jenis sandwich ini.

Koleksi Resepi Sandwich Yang Sesuai Dijadikan Sarapan

1. Sandwich Beef Black Pepper


2. Sandwich Crabstick Mayo



3. Sandwich Creamy Scrambled Egg



4. Sandwich Hawaian Chicken



5. Sandwich Italian Beef



Selepas ni, tidak ada lagi alasan untuk tidak bersarapan pagi di rumah. Resepi sandwich ringkas untuk disediakan tetapi berkhasiat. Sumber tenaga untuk permulaan aktiviti harian. Bagi anak-anak, sarapan perlu diwajibkan sebagai salah satu sumber tenaga untuk mereka agar lebih cergas dan cerdas sepanjang hari.

Post a Comment

2 Comments

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.