Jumlah Cashback Terkumpul Setakat Ini RM111.20 : Beli Barang Di Lazada Dapat Balik Duit!

Jumlah Cashback Terkumpul Setakat Ini RM111.20 : Beli Barang Di Lazada Dapat Balik Duit! l Seronok tak kalau beli barang online, tak kisah la sama ada di Lazada, Groupon, Agoda, Hermo, Ebay, Foodpanda dan sebagainya, tiba-tiba dapat cashback? Beli barang pada masa yang sama dapat balik cashback. Siapa yang tak excited kan?

Macam mana nak dapat cashback dengan beli barang secara online? Korang kena baca dan faham entri Tak Sangka Shopping Di Lazada Dapat Balik Duit Melalui ShopBack! ni terlebih dahulu. Selepas tu boleh la korang tambah pendapatan selepas shopping secara online dengan mendapat cashback. Tak percaya eh? Tengok jumlah cashback yang aku dapat untuk bulan 3. 

Jumlah cashback sebelum, hanya RM53.60

Jumlah cashback terkumpul setakat ini, RM111.20

Mesti korang nak dapat cashback macam aku jugak kan?hehe. Memang seronok giler beli barang secara online, dalam 15 minit duit cashback tu dah masuk dalam akaun ShopBack kita. Barang dapat,duit pun dapat!

Untuk daftar, boleh klik disini ShopBack Malaysia. Cara nak daftar semua dah tulis dalam entri  Tak Sangka Shopping Di Lazada Dapat Balik Duit Melalui ShopBack! Pendaftaran adalah percuma, tak perlu bayar.

CASHBACK DAPAT, BONUS PUN DAPAT

Selain dari beli barang secara online, korang jugak akan dapat bonus jika ada orang yang sign up melalui referral link korang. Bonus yang disediakan ialah RM10 dimana korang akan dapat RM5 dan orang yang sign up tu jugak akan dapat RM5 selepas orang tu membeli barang yang berharga RM25 di mana-mana website shopping online.

Untungkan?bonus dapat,cashback pun dapat selepas beli barang

Yang menariknya lagi, korang akan dibayar bonus RM400 jika ada 40 orang daftar melalui referral link korang selepas diorang beli barang dimana-mana website shopping online seperti Lazada, Zalora dan sebagainya. Menarik kan?

So, tunggu apa lagi..sambil shopping sambil buat duit. Tak payah fikir panjang, daftar kat sini sekarang : ShopBack Malaysia untuk dapat bonus dan cashback selepas beli barang secara online. Selamat membuat duit..hehe

Post a Comment

3 Comments

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.