Badan Kurus Kering Macam Papan ? Guna MXT Platinum Untuk Naikkan Otot Jadi Sado!

Cara Naikkan Berat Badan Dengan Minum MXT Platinum l Malu tak bila ada orang ejek badan sekeping macam cicak kobeng? Orang kata kalau ditiup angin pun boleh terbang sebab badan kurus kering. Dah cuba macam-macam cara untuk naikkan otot badan tapi masih dah menjadi? Makan nasi banyak perut pulak yang naik tapi badan tetap kurus kering.

Kalau dah cuba pelbagai cara tapi masih tak berkesan, korang jangan risau. Kali ni aku nak perkenalkan produk yang dapat membantu membina otot badan supaya kelihatan berisi tanpa membahayakan kesihatan. Dijamin berkesan dan yang paling penting tidak membahayakan kesihatan sebab ada kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia.

MXT Platinum : suppement terbaik untuk naikkan otot

Nak tahu produk apa? 

Memperkenalkan MXT Platinum, supplement yang menjadi pilihan ramai terutamanya bagi lelaki yang berbadan kurus dan nak naikkan otot supaya kelihatan fit dan sado. Aku dah guna banyak kali produk ni dan apa yang aku boleh cakap, memang terasa perubahan pada otot badan selepas workout dan minum MXT. Otot mula berkembang dan secara tak langsung, badan dah mula nampak shape. Hasilnya memang gerenti tapi dengan syarat korang mesti workout, tak kisah la sama ada di gym atau di rumah.

APA FUNGSI UTAMA MXT PLATINUM?

》Mempercepatkan membina otot tanpa lemak
》Menebal dan mengeraskan otot.
Mengekalkan shape otot dengan syarat kekalkan routine workout
》Meningkatkan hormon testosterone secara natural
》Mempercepatkan proses baik pulih tisu otot selepas workout
》Meningkatkan tenaga dan stamina secara menyeluruh 
》Meningkat kadar metabolisma dalam badan
》Menambah saiz zakar
》Membentuk badan dengan menurunkan bodyfat badan
》Melancarkan perjalanan darah

SIAPA YANG BOLEH GUNA MXT PLATINUM INI?

Banyak juga fungsi supplement MXT ni tapi untuk elakkan kekeliruan, siapa je yang sepatutnya boleh guna MXT Platinum ni? MXT Platinum ni sesuai untuk :

1. Beginner yang baru join gym dan nak start bina otot.
2. Orang yang memang dah ada otot yang nak menebalkan,mengeraskan dan menambah lagi saiz otot.
3. Orang yang kurus yang nak membesarkan otot badan. 
4. Orang yang berisi yang nak cutting memang paling sesuai. Seperti dinyatakan tadi, ia fokus kepada pembesaran otot disamping membakar lemak lemak di dalam badan. 
5. Ahli sukan yang nak tenaga yang berterusan.

APA BAHAN YANG ADA DALAM MXT PLATINUM?

Bahan-bahan dalam MXT Platinum,kebanyakkan datang dari herba

WHEY PROTIEN DAN SOY PROTIEN - Paling asas untuk membesarkan otot.

SAW PALMETTO - Herba yang sangat popular dan biasa digunakan untuk merawat masalah rendah nafsu dan mati pucuk. Ia juga digunakan untuk merawat sesiapa yang menghadapi masalah prostat yang mengakibatkan kesukaran kencing. Ia membantu peningkatan hormon bagi lelaki secara natural dan tidak akan ada kesan sampingan. Oleh itu, jika ia digunakan untuk aktiviti sukan atau bina badan, ia akan memastikan hormon anda stabil dan peningkatan otot adalah lebih cepat dan luar biasa. Jika bukan dalam konteks sukan, ia akan memastikan tenaga harian tidak putus, begitu juga tenaga batin.

BUETA SUPERBA - Herba dari Thailand yg terkenal sebagai herba kejantanan. Ia digunakan untuk meningkatkan kadar testosterone lelaki. 

TRIBULUS TERRESTRIS - Tribulus ini merupakan bahan yang paling popular dan paling kerap digunakan oleh atlit-atlit sukan untuk meningkatkan otot dan stamina dimana otot akan kekal lama dan keras.

CATUABA - Herba popular ini biasa dijual berasingan, namun dalam MXT Platinum, ia digabungkan dengan herba herba top yang lain. Dengan pengambilan Catuaba, istilah 'penat' boleh dibuang dari kamus hidup anda.

GINKO BILOBA - Dah ada kereta kereta sport, kenalah ada pelincirnya. Ginko ini memainkan peranan sebagai melancarkan perjalanan darah. Dengan ini, tenaga dan stamina memang takkan putus. Ia juga akan menyebabkan minda kita lebih alert di gym, di gelanggang sukan, mahupun di ranjang.

GUARANA - Antara kebaikan guarana ialah dapat meningkatkan tenaga. Guarana juga dikatakan kunci kepada awet muda selain menguatkan ketahanan badan.

CREATINE - Creatine merupakan salah satu bahan terbaik yang telah dicampur didalam MXT Platinum. Antara kelebihan creatine ialah dapat memberi tenaga dan mempertingkatkan kekuatan anda semasa workout. Creatine juga antara product stand alone sebagai penambah berat badan dan kini anda boleh dapat sekali di dalam MXT Platinum ini.

BLACK BEAN - Dari zaman dahulu lagi masyarakat cina mengekalkan dan menjaga kesihatan secara semulajadi. Black bean diminum dengan cara mereneh dengan memberi khasiat dapat melancarkan aliran tenaga di dalam badan selain melancarkan perjalanan darah dalam badan.

CASTER SUGAR - Bahan penambah rasa yang dicampur di dalam MXT Platinum

CARA PENGGUNAAN MXT PLATINUM

1. Ambil 1 sachet dan campurkan dengan 200ml air sejuk.
2. Minum 30 minit sebelum apa apa aktiviti seperti workout, berbasikal dan bersukan.
3. Kalau tiada apa apa aktiviti, anda boleh juga ambil 30 minit sebelum sarapan.
4. Jika anda mahu mengambil lebih dari sekali dalam sehari pun tiada masalah.

Bancuh dengan air sejuk, goncang dan minum.Diingatkan jangan guna air panas

BERAPA HARGA SEKOTAK MXT PLATINUM?

Harga sekotak MXT Platinum ialah RM220 termasuk postage. Kalau rasa berminat nak ubah penampilan diri dan selalu kena ejek sebab kurus, boleh sms/whatsapp di nombor ini 019-4781813 untuk tempahan. 

Korang masih ragu-ragu dengan MXT Platinum ni? Jangan risau,biar aku bagitahu sekali lagi yang MXT Platinum ni :
- Mendapat kelulusan dari KKM
- Disahkan Halal
- Tiada chemical larangan
- 100% Herba

Segala rahsia untuk naikkan otot telah pun dibongkarkan! Jadi apa tunggu lagi? Jangan tunggu lama sebab stok MXT Platinum ni panas macam pisang goreng! Jom ubah dari badan kurus kepada badan fit dan sado :)

Post a Comment

2 Comments

  1. Wah nampak cikgu dah semakin sado n kacak gunakan alat tu tahniah...

    ReplyDelete
  2. hi... tanti terjah website saya juga ye. http://www.fareastzareul1994.com/

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.