Nak Kahwin Tahun Depan Tapi Tak Cukup Duit Lagi? Ikut Tips Yang Dikongsi Lelaki Ini

Nak Kahwin Tahun Depan Tapi Tak Cukup Duit Lagi? l Sempena cuti sekolah sekarang ini, ramai yang mengambil kesempatan untuk berkahwin. Tahniah kepada yang dah berjaya bina rumah tangga! Yang masih lagi single, teruskan misi korang untuk mencari pemilik tulang rusuk korang tu.



Bagi yang dah jumpa jodoh tetapi masih merancang, halangan utama untuk mendirikan rumah tangga biasanya masalah kewangan. Perlu ingat, jangan sesekali ambil jalan mudah dengan buat pinjaman peribadi semata-mata untuk melangsungkan perkahwinan. Besar risikonya kemudian hari. Sebab itulah, anak-anak muda ni perlu ada tabungan kahwin seawal yang boleh. Ia bukan sahaja memudahkan kita untuk merancang semasa majlis perkahwinan, tetapi untuk kehidupan selepas berumah tangga. 

Nak Kahwin Tahun Depan Tapi Tak Cukup Duit Lagi? Ikut Tips Yang Dikongsi Lelaki Ini

Bagi mereka yang bercadang untuk berkahwin tahun depan dan buntu macam mana nak kumpul duit untuk majlis dan hantaran, boleh baca dan hadam perkongsian daripada lelaki ini. Diharapkan sedikit sebanyak dapat membantu.






Anda Wanita? Dan.. Masih Keseorangan?
Sukar Bertemu Jodoh?
Atau..
Sudah Jumpa, Tapi Malu Nak Cakap & Luahkan Isi Hati?

Post a Comment

1 Comments

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.