Senarai Nama Anak Lelaki Islam Yang Mempunyai Maksud Baik (Part 1)


Senarai Nama Anak Lelaki Islam Yang Mempunyai Maksud Baik (Part 1) l Bagi mereka yang bakal melahirkan anak lelaki, mesti tercari-cari nama anak yang sesuai. Tapi kena ingat, nama yang dipilih bukan setakat sedap didengar tetapi perlu mempunyai maksud yang elok. Nama yang diberi umpama doa kepada anak-anak. Secara logiknya, kita haruslah memberi nama yang baik-baik maksudnya. 

Berikut dikongsikan bahagian pertama (part 1) nama bayi lelaki islam yang mempunyai maksud nama yang baik dan cantik. Ini kerana Rasulullah sendiri menganjurkan kita untuk memberi nama anak yang mempunyai maksud yang baik-baik.

Senarai Nama Anak Lelaki Islam Yang Mempunyai Maksud Baik (Part 1)

Berhati-hatilah dalam memilih dan memberikan nama kepada anak-anak. Pilihlah nama yang dianjurkan oleh Islam atau sekurang-kurangnya nama yang membawa maksud yang baik.

Post a Comment

3 Comments

  1. PILIHLAH AMA2 ANAK2 YG MOLEK TERBAIK UTK DIBAWA DI DUNIA HINGGA AKHIRAT

    ReplyDelete
  2. dua2 nama anak saya ada dalam senrai ni. alhamdulillah

    ReplyDelete
  3. wow boleh simpan siap siap ni heheheh..

    singgah sini.. ^^

    http://www.mohdnoorshawals.com/

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.