Tak Sangka Shopping Di Lazada Dapat Balik Duit Melalui ShopBack!

Shopping Di Lazada Dan Dapat Balik Cashback Dengan ShopBack l Kepada kaki shopping online, korang percaya tak kalau aku cakap korang akan dapat balik duit yang korang shopping tu? Bayangkan sambil beli barang dengan harga diskaun, korang akan dapat balik duit  atau cashback sekurang-kurangnya 12.0%. Barang dapat, cashback pun dapat!

Konpem korang seronok giler kan? Haa, macam tu la perasaan aku kali pertama dapat cashback bila shopping di Lazada. Caranya mudah sahaja, hanya dengan shopping di ShopBack Malaysia dan tunggu cashback masuk ke dalam akaun korang.

Daftar je kat ShopBack Malaysia..sambil berjimat dan dapat duit. 

Yalah, sebelum ni, aku pun tak tahu pasal ShopBack ni. Beli barang secara online sampai ribu-riban. Kalau dari awal lagi aku daftar dengan ShopBack, konpem dalam akaun dan melimpah cashback ni. Untuk makluman, ShopBack ni sebenarnya menawarkan “cashback” apabila kita berbelanja melalui laman web ini.

Laman web ShopBack sebenarnya dia linked kepada laman-laman web shopping online seperti Lazada, Taobao.com, Zalora, Groupon, Agoda, Hermo, Ebay, Foodpanda dan banyak lagi. Setiap laman web shopping online ini menawarkan cashback yang berbeza apabila shopping bermacam-macam jenis barang dan juga pakej percutian.

JUMLAH CASHBACK YANG DAPAT DARIPADA SHOPBACK

Jumlah cashback yang dapat hasil shopping di Lazada

Kalau korang tak percaya, cuba tengok cashback di atas yang aku dapat hasil beli 3 barang dapat Lazada, dah mencecah RM 53.60. Nampak sikit tapi ada ke orang nak bagi percuma kat kita selepas beli barang kalau bukan Shopback? Tu baru 3 barang, kalau lebih daripada tu, korang fikirlah la berapa banyak cashback yang korang akan dapat. Bestkan bila beli barang dapat cashback ni..hehe..jangan jeles ye!

CARA UNTUK DAPAT CASHBACK MELALUI SHOPBACK.

1. Pertama sekali, daftar secara percuma dengan ShopBack Malaysia di sini : DAFTAR SHOPBACK.MY
2. Bila dah siap daftar dan masuk ke web ShopBack, korang kena pilih web shopping online mana yang korang nak shopping dan klik. Contoh, nak beli barang di Lazada dan klik pada web Lazada.

Sebahagian laman web shopping online dalam web ShopBack

3. Bila dah klik korang akan didirectkan ke laman web tersebut dan klik SHOP NOW


4. Lepas tu belilah mana-mana barang yang berkenan tu dan tunggu cashback masuk ke dalam akaun Shopback korang. 

CARA UNTUK TEBUS DUIT CASHBACK DALAM SHOPBACK

Seronok tak? Dah la shopping dengan harga jimat, pastu dapat pulak cashback. Nak tebus tu pastikan sekurang-kurangnya cashback dalam akaun perlu ada dalam RM10.01 dan telah cukup hari untuk request payout. Duit cashback boleh ditebus sama ada melalui Pay Pal atau melalui mana-mana akaun bank seperti di bawah :

        


Cara untuk guna ShopBack dan tebus cashback

So, kepada kaki shopping online macam aku, bershopping la dengan bijak. Bukan setakat dapat barang dengan harga rendah, tapi siap dapat cashback lagi untuk setiap barang yang dibeli. Untung tak?hehehe. Jangan cakap aku tak payung tau ajak shopping dengan ShopBack ni. Korang wajib cuba, gerenti korang exciter giler bila dapat cashback yang pertama. Tunggu apa lagi, daftar di ShopBack Malaysia sekarang untuk beli barang pada harga diskaun dan dapat cashback! 

Post a Comment

6 Comments

  1. Kalau kita nak menambahkan pendapatan pun ok kan? jual barang online di fb?

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh je nak tambah pendapatan dengan jual barang online sama ada di fb dan blog :)

      Delete
  2. Betul Admin....Saya baru 3hari join dah dapat cashback RM90.00 dah
    Just promosikan barang yang ada kepada umum

    ReplyDelete
  3. SAYA TAK BERAPA FAHAM.. HUHUUU

    ReplyDelete
  4. Tuan Nick.adakah semua jenis barang yang dijual dalam shopping online,layak dapat cashback?atau tertakluk pada barangan2 terpilih sahaja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua barang yang dibeli dalam website tu layak dapat cashback..jumlah cashback yang dapat bergantung pada harga barang yang dibeli.

      Delete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.