Komisen Pertama Dari Affiliate Klikjer

Komisen Pertama Dari Affiliate Klikjer l Akhirnya, dapat jugak komisen pertama dari affiliate Klikjer. Walaupun jumlahnya tak banyak, tapi dah bagi semangat sebagai seorang blogger untuk buat duit dengan blog. Semalam dapat komisen kedua dari affiliate Job Di Rumah. Komisen pertama dari dari affiliate Job Di Rumah dah lama masuk. Permulaan yang baik untuk tahun 2016. Biasanya kalau dapat sale pertama, sale kedua akan menyusul selepas tu.


CARA UNTUK BUAT DUIT DENGAN AFFILIATE KLIKJER.COM

Untuk buat duit dengan affiliate Klikjer, korang hanya perlu mendaftar sekali sahaja tanpa sebarang bayaran. Boleh daftar disini : Daftar Klikjer. Kemudian promosikan berpuluh-puluh e-book yang berkualiti. Setiap e-book disertakan juga dengan bahan-bahan promosi yang menarik seperti banner, teks iklan dan sebagainya. Promote je dalam blog sama ada tulis entri atau letak banner. Terpulang pada kreativiti masing-masing.

Setiap jualan yang terhasil dari link affiliate korang, komisen sebanyak 70% dari harga jualan produk tersebut akan diberikan kepada korang. Bayaran komisyen akan dibayar secara automatik kepada korang setiap bulan (selewat-lewatnya pada setiap 5hb) dan terus masuk ke dalam akaun bank.




Rugi kalau ada blog tapi tak digunakan untuk hasilkan pendapatan sampingan. Lumayan sebenarnya jadi blogger kalau betul-betul fokus dan rajin untuk buat duit dengan blog. Bagi yang belum ada akaun affiliate Klikjer bolehlah daftar secara percuma disini sekarang : Daftar Klikjer.com

Post a Comment

16 Comments

  1. Murah rezeki yang penting nawaitu kan,,
    Cik akak tak cuba lagi nie

    ReplyDelete
  2. baguslah...sya tak pernah dapat sesen pn...haha..

    ReplyDelete
  3. TAHNIAH CIKGU MURAH REZKI...TERINGIN JUGA NK DAFTAR TAPI XRETI PULA..

    ReplyDelete
  4. nak daftar la. mana tahu ada rezeki kat situ..

    ReplyDelete
  5. Murah betul rezeki kau nih yer..hehe..Doa doakan aku sekali bagi murah rezeki. amin

    ReplyDelete
  6. blogger hebat je yg boleh jana income mcm ni

    ReplyDelete
  7. wah tahniah rezeki tahun baru

    ReplyDelete
  8. tahniah nick, kak ana nak cuba juga lah , tq for sharing :)

    ReplyDelete
  9. alhamdulilah permulaan yg baik utk 2016

    ReplyDelete
  10. Tahniah.kongsi la tips sikit..

    ReplyDelete
  11. Dah daftar...tpi mseh belom dapat ap2...keep up bro.

    ReplyDelete
  12. jadi kalau 100 komisyen rm70?

    ReplyDelete
  13. ...wow amazing..inspired.

    www.jomaffiliate247.com

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.