Cara Bersenam Untuk Kurus & Nampak Cantik Mengikut Hari

Nak kuruskan perut, nak kuruskan paha,nak hilangkan lemak, nak dapat six pack, nak jadi tough sebenarnya mudah je. Cuma kita je yang tak tahu cara workout yang berkesan. Kadang-kadang sibuk dengan kerja menyebabkan takde masa untuk workout. Tapi rasanya itu semua alasan je.

Kali ni aku nak memperkenalkan cara workout mengikut hari yang akan membuatkan korang nampak lebih cantik,slim dan macho gitu. Boleh download gambar dibawah dan amalkan ye. Jangan cakap aku tak payung pulak.







KENAPA PERLU BERSENAM?

1. Satu kajian menunjukkan mereka yang berusia yang bersenam sekurang-kurangnya 6 jam dalam seminggu mempunyai daya ketahanan badan yang sama dengan mereka yang berusia 20 tahun!

2. Lelaki berusia 65 tahun yang selalu bersenam sekurang-kurangnya 3 jam seminggu menurunkan risiko sehingga 70 %  untuk mendapat kanser prostat.


3. Satu kajian yang dibuat di Amerika ke atas 936 wanita mendapati mereka yang kurang bersenam lebih banyak didapati mengalami penyempitan saluran arteri berbanding mereka yang gemuk (obesiti). 

4. Ada yang mengatakan wanita yang tubuhnya gemuk cenderung tidak subur dan susah untuk hamil. 
 
5. Untuk membahagiakan pasangan anda. Pasangan mana yang tak suka kalau isteri/suami nampak cantik,slim dan tough. Lagi bertambah sayang. Suami isteri kena jaga penampilan diri. Yang masih single dan bersaiz besar (gemuk), amalkan diet atkin untuk kurus. Bila dah kurus, ramai je yang akan usha nanti. 
 

Post a Comment

4 Comments

  1. bersenam ikut hari n peraturannya ya barulah keal slim n sht ya...bagus perkongsiannya.

    ReplyDelete
  2. Senang je klu x malas.... huhu

    ReplyDelete
  3. bila abg sador bg tips ..hahahahhahaa

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.