Cincin Kahwin Yang Paling Unik Dan Kreatif

Cincin kahwin merupakan salah satu barang hantaran dalam perkahwinan. Dari segi bentuk, kebanyakkan yang memakainya adalah bentuk yang biasa-biasa sahaja. Apa kata kali ni cuba pakai cincin yang luar biasa, unik dan kreatif macam kat bawah ni. Tak percaya? Jom tengok koleksi cincin yang unik dan kreatif


Kalau rasa jari-jari tu gatal ke, cincin ni sesuai dipakai untuk melancarkan peredaran darah. Juga sesuai bagi pasangan yang suka meraba sana sini. Pakai cincin ni konpem duk diam.


Bagi yang tak perasan, tulisan atas cincin ni merupakan sebuah cerita. Nak abadikan kisah cinta korang, elok la tulis atas cincin tu. Anak cucu cicit korang pun boleh baca nanti.


Khas untuk pengumpul burung, beli la cincin yang berbentuk sangkar ni. Kalau bosan, boleh dengar burung bersiul.


Cincin ni tengok pun dah tahu harga mesti juta-juta punya. Disaluti emas dan berlian. Sekali tengok macam design dalaman jam pun ada.


Cincin yang bentuknya seakan kulit siput atau cengkerang hidupan laut. Kalau pakai ni, tercucuk kat badan, sakan berdarah. 



Cincin ni pulak mirip cincin hero Green Lantern. Kalau korang pakai jangan berlagak tayang kat orang pulak. Cincin takde power ye..tak pasal-pasal kena rompak.

Ok, nak beli cincin kat atas tu boleh pm aku ye..nak bagi special price ni :)

Post a Comment

10 Comments

  1. CINCIN BELAH ROTAN TAU...CINCIN TRADISI ORANG KITA NAK BERTUNANG..OKLAH TU XLAH MHL SGT BAGI YG XBERADA-ADA CAM KITA NI..

    ReplyDelete
  2. Anonymous07 May, 2015

    uniknya cincin-cincin tu,saya suka cincin green lantern :-)

    ReplyDelete
  3. Kalaulah ada cincin dgn kasut kaca cinderella...saya nak..hehe

    ReplyDelete
  4. Kalaulah ada cincin dengan kasut kaca cinderella...saya nak..hehe

    ReplyDelete
  5. nick nak beli cincin ke??? :)

    ReplyDelete
  6. nick memang nak jual cincinkah? hahaha

    ReplyDelete
  7. haha Nick unik2 belaka ni, tapi nak ke cik tunang pakai camni,pilihan kak ana tetap yang berbatu satu.the only one gitu..:)

    ReplyDelete
  8. xnak .. x suke.. semua x cantik.. ahahahhahahaha.. tp mmg unik la!

    ReplyDelete
  9. overrr tau cincin camni. ehehe.

    ReplyDelete
  10. takde yg bekenan plak ;p

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.