Skyrunner : New Outdoor Games Kat Malaysia


 Apa Itu Skyrunner?

Korang pernah dengar tak tentang Skyrunners? Apa benda Skyrunner ni?Jika anda tidak pernah mendengarnya, ia sebenarnya sejenis permainan outdoor yang baru sahaja memasuki pasaran negara ini, yang mana sebelum ini ia digunakan oleh atlet kelainan upaya yang menyertai acara lumba lari.


So, Skyrunner ni secara mudahnya adalah salah satu permainan outdoor di mana kita pakai alat tu kat kaki dan main lompat-lompat macam kanggaroo. Skyrunners ni pun ada nama lain juga. Antaranya ialah Kangaroo Shoes, Jumping Stilts, Powerisers , Mad Hop dan Fly Jumpers.

Kelebihan Skyrunner

Lompat setinggi 2 meter!
Mampu melangkah sejauh 3 meter!
Berlari sehingga 30 km/h!
Bermain sambil bersenam

Gambarr-Gambar Menarik Tentang Skyrunner






Bagi aku Skyrunner ni memang menarik. Sambil bermain, sambil exercise. Tapi jangan buat seperti dalam video di bawah ni sudah la :)

 Video Skyrunners 
 
















Post a Comment

4 Comments

  1. Aku ada jumpa supplier terbaru benda ni…harga cantekkkk RM590 promosi raya. kualiti pun ok….tengok komen gadget tv kat http://blogr.my/teknobit website diaorang tak silap aku http://www.xhopper.com.my

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. bisa kirim ke indonesia ??????

    ReplyDelete
  4. bisa kirim ke indonesia ???

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.