Jam Tangan Lelaki Di Zalora : Hadiah Yang Sesuai Untuk Pasangan Anda



Pening kepala nak pilih hadiah untuk anniversary atau hari jadi suami?

Nak tahu apa hadiah yang lelaki suka?

Biasanya perempuan akan confused bila nak bagi hadiah kepada suami atau boyfriend dia. Bukan apa, takut hadiah yang dibelinya tu lelaki tak suka. Maklumlah, lelaki kan cerewet lebih-lebih lagi kalau lelaki yang jenis suka bergaya.

Kalau korang tanya aku hadiah yang paling sesuai untuk diberikan kepada lelaki ialah JAM TANGAN. 


KENAPA HADIAH JAM TANGAN ?

Sebab lelaki tidak mempunyai pilihan aksesori yang banyak seperti wanita. Jadi, untuk menonjolkan imej mereka untuk nampak menarik, handsome dan bergaya, sekurang-kurangnya seutas jam tangan mesti ada pada mereka. Tak kisah jenama jenis apa, tapi kalau aku suka yang jenis sport watches macam Casio, Adidas dan Fossil. Bagi sesetengah wanita pulak, mereka sangat suka jika pasangan lelaki mereka memakai jam tangan kerana kelihatan lebih maskulin daripada biasa.

PERLU KE LELAKI MEMAKAI JAM TANGAN ? 

Ya, lelaki memang kena pakai jam kerana : 

(a) Petua untuk lelaki semasa temuduga, korang digalakkan untuk memakai jam tangan semasa menghadiri temuduga tersebut. Kenapa? Because it is as part of your resume. 

(b) Biasanya orang akan judge kita based on visual observation and the ways we present ourselves. So, wearing a watch is a way that men express their personality and style. Nak kelihatan professional, pakailah jam jenis dress watches. Nak nampak macam sport players, pakai jenis sport watches dan sebagainya.


(c) Untuk mengingati kenangan yang lepas. Salah satu daripada jam tangan Casio aku, Casio Edifice EF 550 (gambar di atas) merupakan hantaran kahwin dari isteri yang dibeli di Zalora. Jadi, bila pakai jam tangan ni, memang akan selalu ingat pada my beloved wife and the memories I spend with her on vacation while wearing it.

JAM TANGAN MURAH DAN BERKUALITI DI ZALORA

Men watches atau jam tangan lelaki boleh didapati di mana-mana sahaja dan sekarang ini yang paling mudah ialah di butik fesyen online. Di sana korang boleh dapatkan koleksi jam tangan terkini untuk lelaki daripada pelbagai jenama popular. Antara jenama jam tangan yang terdapat di Zalora ialah Fossil, Adidas, Daniel Wellington, Casio, Karl Lagerfeld, Storm London, Jaxon, Eyki, Q&Q by Citizen, Weide, Sector, Chronosport dan banyak lagi.


Pembelian jam tangan di Zalora juga adalah lebih mudah dan menjimatkan masa serta wang. Korang boleh shopping terus dari rumah dengan lebih selesa tanpa perlu keluar untuk dapatkan aksesori kegemaran korang ini.

Dengan berbelanja di Zalora, korang tak perlu bimbang. Zalora menawarkan kepada korang jam tangan yang terbaik dari pelbagai jenis dan yang paling penting Zalora menawarkan pada harga yang berpatutan.

Jom shopping jam tangan di Zalora untuk orang yang tersayang :)



Post a Comment

11 Comments

  1. Dah lama gila x pakai jam tangan huhu

    ReplyDelete
  2. memang segak2 jam tangan zalora ni Nick :)

    ReplyDelete
  3. not bad.... tapi baru 2 tahun lepas beli jam tangan, takde plan nak tukar baru lagi.. hehe

    ReplyDelete
  4. BANYAK PILIHAN JAM ZALORA YG CANTIK N BERMUTU..

    ReplyDelete
  5. Selalu jugak tengok lelaki suka pakai jam tangan yg bersaiz besar dan serabut di dalamnya...hurmmm bukan apa...nampak tak sesuai gitu

    ReplyDelete
  6. jam tangan casio mmg awesome..

    ReplyDelete
  7. singgah sini :) boleh tlg jwb soalan kat --- http://emyyyyemyyyy.blogspot.com/2015/08/saya-ada-soalan-boleh-tolong-jawab.html hehehee mekasih

    ReplyDelete
  8. cantik222 jam tangan di zalora

    ReplyDelete
  9. Sangat bergaya dan elegan...saya pun suka...

    ReplyDelete
  10. Mohon Izin Untuk Share Info Ini Admin

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.